국립부경대학교 | 체육진흥원

체육시설물 사용 신청 공지

작성자,작성일,첨부파일,조회수로 작성된 표
2024년 8월 사용분에 대한 체육시설물 온라인 신청 안내(Guidelines for Online Application for the Use of Sports Facilities in August 2024)
작성일 2024-07-22 조회수 707
첨부파일

반갑습니다. 체육진흥원입니다.

 

20248월 사용분에 대한 체육시설물 온라인 신청 안내입니다.

 

교직원 신청기간 : 24.07.30.() 10~12, 24.07.31.() 10~16

 

대학()생 신청기간 : 24.07.30.() 14~16, 24.07.31.() 10~16

 

신청방법

  

- 교직원: [체육시설물예약] - [교직원 및 수업담당자 신청방법 안내] 메뉴 확인

 

 - 대학(): [체육시설물예약] - [대학()생 신청방법 안내] 메뉴 확인

  

3시간 이상 행사를 진행하는 경우 부서(학과)를 통해 행사계획서 및 안전계획서가 첨부된 공문을 발송해주셔야하며

 

 사전에 체육진흥원(051-629-6519 김건한 주무관)과 협의가 필요합니다. [신청일(마지막 주 월요일) 일주일 전까지 공문 발송완료 되어야함, 행사일 기준 아님 주의!]

   

(2시간 행사의 경우라도 2회 이상 진행되어야하는 경우 진흥원과 사전협의가 반드시 필요합니다.)

 

 사용자 직접 신청 원칙이며 대리신청 불인정(적발시 신청 내역 삭제될 수 있음을 유의바람)

 

 체육시설물 이용제한으로 신청시간 10분 전부터 출입문 개방하오니 신청 시간에 맞춰오시기 바랍니다. (미리 개방해드리지 않습니다.)

  

  ※ 사용 신청 날짜를 최종 확인 후 신청 바랍니다.

  

  ※ 본교 소속이 아니거나 휴학생은 신청이 불가합니다

  

  ※ 체육시설물 예약현황은 [행정정보 - 시설 - 시설물사용 - 시설물예약현황] 에서 조회하여 확인가능합니다.

  

* 체육시설물 종류: 대운동장(인조), 대운동장(/족구장), 대운동장(농구장), 대운동장(풋살장), 체육관(배드민턴코트 학생1~3, 교직원4~6), 테니스장(인조1~4. 마사5~6)

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Welcome.

 

This is an online application guide for the use of sports facilities in July 2024.

 

 Application Period for Faculty and Staff: July 30rd, 2024 (Tue) 10:00 AM to 12:00 PM, July 31rd, 2024 (Wed) 10:00 AM to 4:00 PM

 

 ★ Application Period for University Students: July 30rd, 2024 (Tue) 2:00 PM to 4:00 PM, July 31rd, 2024 (Wed) 10:00 AM to 4:00 PM 

 

 Application Method:

  

Faculty and Staff: Check [Reservation of Sports Facilities] - [Guide for Faculty and Staff and Class Instructors' Application] menu.

 

University Students: Check [Reservation of Sports Facilities] - [Guide for University Students' Application] menu. 

 

Important Notes: 

 

Submission of Event and Safety Plans: If the event lasts for more than 3 hours, a departmental (or academic unit) letter including event and safety plans must be submitted. Prior coordination with the Sports Promotion Foundation (Contact: Mr. Kim Gunhan, 051-629-6519) is required. The letter must be sent out one week prior to the application date (not the event date). 

 

Direct Application by Users: Proxy applications are not accepted and will result in deletion of the application upon discovery. 

 

Restriction on Facility Use: The entrance will be opened 10 minutes before the reserved time, and it will not be opened in advance. Please arrive on time. 

 

Confirmation of Availability Before Application: Please double-check the date before submitting your application. 

 

Eligibility: Applications are only accepted for students and faculty members of our university. 

 

* Types of Sports Facilities Available: 

 

Synthetic Turf Field (Large) 

 

Grass Volleyball / Soccer Field (Large) 

 

Basketball Court (Large) 

 

Futsal Court (Large) 

 

Gymnasium (Badminton Courts for Students 1-3, Faculty/Staff 4-6) 

 

Tennis Courts (Synthetic 1-4, Clay 5-6) 

 

* Additional Information: 

 

You can check the reservation status of sports facilities under [Administrative Information - Facilities - Facility Usage - Facility Reservation Status]. 

 

 

 

다음 2024년 10월 사용분에 대한 체육시설물 온라인 신청 안내(Guidelines for Online Application for the Use of Sports Facilities in October 2024)
이전 2024년 7월 사용분에 대한 체육시설물 온라인 신청 안내(Guidelines for Online Application for the Use of Sports Facilities in July 2024)